Serwis i gwarancja

Firma Polor Sp z o.o.  jest wyłącznym  przedstawicielem oraz dysponuje autoryzacją serwisową Numatic International Ltd. w Polsce.

Sprawny i zgrany zespół 15 doświadczonych serwisantów w nawiększych miastach Polski, doskonale wyposażony magazyn części zamiennych oraz maszyn zastępczych - dzięki temu możemy usunąć każdą usterkę maksymalnie w ciągu 48 godzin. Uzupełniają nas punkty serwisowe dealerów Numatic na terenie całego kraju.

1. W ramach autoryzacji serwisowej gwarantujemy:
- wymianę części zamiennych
- naprawy urządzeń
- wykonanie innych czynności gwarantujących ciągłą i sprawną pracę urządzeń
- przeglądy i czynności konserwacyjne wykonywane na zlecenie zamawiającego

 2. Warunki serwisowe/gwarancyjne
Serwis prosimy zgłaszać wyłącznie za pomocą formularza serwisowego - kliknij aby uzupełnić. Pomoże nam to w zapewnieniu najwyższej jakości obsługi serwisowej.

- mail ogólny: serwis@polor.com.pl
- koordynator serwisu: b.siatkowski@polor.com.pl
- tel: +48 91 822 88 00 wew. 128 lub +48 501 040 439

 

3. Czas interwencji:
Reagujemy do 48 godzin od momentu zgłoszenia (dot. usunięcia awarii zgłoszonych w dni robocze: pon-pt w godz. 8.00-16.00)

4. Okresy gwarancyjne:
- odkurzacze - 24 miesiące
- urządzenia jednotarczowe - 24 miesiące
- automaty czyszczące - 24 miesiące
- akumulatory - 12 miesięcy
- wózki serwisowe - 12 miesięcy

 5. Podmiot zgłaszający usterkę/awarię zobowiązany jest:
- udostępnić wykonawcy urządzenie w warunkach umożliwiających jego skuteczną i bezzwłoczną naprawę,
- przekazać wykonawcy wszelkie informacje na temat warunków eksploatacji urządzeń, w tym stosowanych środkach chemicznych i innych materiałach eksploatacyjnych.

Serwis_01